sobota, 19 lipca 2008

Wielka Racza - Wielka Rycerzowa

Rajcza - Rycerka Kolonia - Wielka Racza - Przeł. Przegibek - Wielka Rycerzowa - Młada Hora - Rajcza

Spotkaliśmy się w centrum Rajczy - pod kościołem. Było nas 7 osób. Po szybkim składaniu rowerów ruszyliśmy asfaltem w kierunku Rycerki Kolonii. Po przejechaniu rozgrzewkowych 12 km rozpoczęliśmy podjazd żółtym szlakiem na Wielką Raczę.

Podjazd jest całkiem przyjemny chociaż nam przeszkadzały ogromne ilości błota i wody. W końcu dotarliśmy na do schroniska na Wielkiej Raczy. Zrobiliśmy sobie dłuższy odpoczynek i po jakimś czasie poganali szlakiem granicznym w kierunku Przegibka.

Szlak był bardzo przyjemny. Ciekawe zjazdy singlami, wymagające podjazdy dawały przyjemność z jazdy. Na Przegibku zrobiliśmy sobie przerwę obiadową.
Po odpoczynku rozpoczęła się walka ze szlakiem niebieskim. Było więcej pchania niż jazdy. Strasznie dostaliśmy w kość ale udało się po trudach dotrzeć na Rycerzową.

Z Rycerzowej zjeżdżaliśmy świetnym szlakiem na Mładą Horę i dalej już mniej ciekawym grzbietem do Rajczy (szlak czerwony).